ISO10002:2016 , دانلود متن فارسی

ایزو10002 , پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو همانند مجموع  IMS  ( یکپارچه سازی سیستم مدیریت ) پیاده سازی الزامات ایزو 9001 , ایزو14001 بعنوان سیستم مدیریت محیط زیست , ISO45001  سیستم مدیریت ایمنی وبهداشت باعث ایجاد نظامندی سازمان میگردد بنابراین اکثر سازمانها همینطور شرکتها اقدام مینمایند جهت پیاده سازی الزامات  IMS  همینطور اخذ گواهینامه ایزو ,  منتها ممکن هست ناهماهنگی بوجود آمده فرآیند سازمان باعث بروز نارضایتی همینطور شکایت مشتری گردد

سازمان بین المللی استاندارد  ISO   جهت موضوع مدیریت شکایت مشتری ، تبدیل تهدید بفرصت استانداردی تدوین نموده تحت عنوان استاندارد   ISO10002 جدیدترین ویرایش استاندارد ایزو 10002 مربوط ب سال 2016 میلادی بوده ویرایش قبلی استاندارد  ISO10002   بعنوان سیستم مدیریت شکایت مشتری مربوطبه سال 2004 میلادی میباشد.

 

بیشتر بخوانیم :

اخذ گواهینامه ایزو10002

سازمان ایزو بعنوان سازمان استاندارد بین المللی نگرش کاملا مدرنی ایجاد نموده کارفرمایان میتوانند توسط پیاده سازی الزامات ایزو 10002 بصورت کاملا رایگان پی برده بمشکلات درون سازمانی خود ، دید استاندارد ISO 10002 , پیرو شکایت مشتری کاملا هدفمند بوده بواقع سازمان ایزو شکایت مشتری ر امنبع اطلاعاتی مفید میداند جهت برطرف نمودن مشکلات سازمان

ایزو10002 باتوجه ب ویرایش 2016 بیانگر مدیریت صحیح شکایت مشتری علاوه براینکه مسبب کسب اطلاعات مشتریان میباشد جهت  CRM باعث ایجاد وفاداری نهایتا پایبندی ورضایتمندی مشتریان نیز میگردد

سازمان ایزو بعنوان تکمیل کننده استاندارد ایزو10002 , ایزو10001 , ISO10003  , ایزو10004 نیز تدوین نموده مجموع پیاده سازی الزامات ایزو 10001 الی  ISO10004  اصطلاحا پیاده سازی سیستم  CRM  مشتریان نامیده میشود  

متن فارسی استاندارد  ISO10002   توسط مرکز ایران گواه بعنوان مرکز مشاوره بدون دریافت هیچ گونه مبلغی جهت کمک بکارفرمایان جهت رشد سازمانی گذاشته شده ، مرکز ایران گواه بعنوان مرکز مشاوره ، اطلاع رسانی بابت اخذ گواهینامه نماینده حدود 70 برند مرجع صدور گواهینامه ایزو 10002 بوده بنابراین باتوجه ب نیاز مشتری همینطور سیاستهای ساختار سازمانی متقاضی میتواند اقدام کند جهت صدور گواهینامه ایزو ، مراکز صدور گواهینامه ایزو نیز گواهینامه  ISO10002  صادر نموده متقاضیان میتوانند ابتدا بصورت رایگان اقدام نمایند جهت پیاده سازی الزامات  ISO10002  سپس اخذ گواهینامه  ISO10002

لینک دانلود متن فارسی استاندارد ISO10002:2016

ایزو , ISO , ایزو10002 , ISO10002 , سیستم مدیریت شکایت مشتریان , متن فارسی استاندارد ISO10002 , آخرین ویرایش استاندارد ایزو 10002 , سازمان ایزو

آماربازدیدکنندگان

مجموع بازدید کنندگان
4
صفحات بازدید شده
21322
صفحات بازدید شده امروز
1971
بازدید کنندگان امروز
1
صفحه منتخب امروز
بازدید از صفحات دیروز
4228
بازدیدکنندگان دیروز
1
صفحه منتخب دیروز
بازدید هفته گذشته
21322
بازدید کنندگان هفته گذشته
4
صفحه منتخب هفته پیش

موقعیت شرکت

تهران – شهرک گلستان – خیابان بیگدلی – شهرک یاس – بلوار ولایت – کوچه میرهاشمی غربی – پ ۱۴– ط۳ – واحد ۶
شماره تماس:

51 94 76 44   021

56 94 76 44   021

67 59 764   0912

48 49 473   0922


آدرس ایمیل: [email protected]r