گواهینامه ISO10001:2018 اخذ گواهینامه ایزو رضایت مشتری 02144769451
اخذ گواهی نامه ایزو10001 ISO10001:2018 جهت استفاده همچنین ارتباط سازمان ، شرکت ، همچنین کارخانه تولیدی بسیار مهم همچنین ضروری میباشد . سازمانها ، شرکتهای تولیدی همچنین اصناف شرکتهای پخش مواد غذایی بدنبال راهکاری ویژه میگردند تاارتباط صحیحی بابازار هدف خودبرقرار کنند موسسات فوق سالانه هزینه هایی بسیار گزاف متحمل میگردند تا اینکه بتوانند رضایت مشتریان خودرا بدست بیاورند تابتوانند سهم بسزایی مباب بازار فروش خود داشته باشند بداین دلیل همواره دنبال راهکاری مناسب میگردند تابتوانند هزینه خودرا کاهش داده همچنین رضایت مشتری خودرا حفظ نمایند اخذ گواهینامه ISO10001:2018 , ISO10002:2018 , ISO10003:2018 , ISO10004:2018 میتوانند کمک شایانی جهت کم نمودن هزینه مالی موسسات همچنین بالابردن رضایت مندی مشتریان بهمراه داشته باشد .
اخذ کواهینامه ISO10001 دستورالعملهایی جهت برنامه ریزی ، طراحی ، توسعه ، اجرا همچنین حفظ و بهبود کد رضایت مشتری ا زرفتار ارائه میدهد استاندارد ایزو10001 مربوط ب کدهای مربوط ب محصول همچنین سرویس میباشد ک شامل وعده ا یی هست سازمان جهت آسایش مشتریان د ررابطه بارفتار مشتری انجام داده پس وعده همچنین مقررات مربوط ب افزایش رضایت مشتری میباشد نکته مهم د ر استاندارد ایزو10001 اصلاحات محصول همچنین سرویس ب خروجیهای سازمان اشاره مینمایند ک مورد نیاز مشتری میباشد اخذ گواهی نامه ایزو10001 جهت استفاده هرسازمانی بدون درنظرگرفتن محصولات قابل ارائه ویا اندازه محصول میباشد حتی استاندارد ایزو10001 مورد نیاز کسب وکارهای کوچک نیز میباشد استاندارد ایزو10001 درمورد کدهای رضایت مشتری درمورد مشتریان شخصی خریداری ویا استفاده ا زکالا اموال همچنین خدمات ر اجهت اهداف شخصی ویا خانگی هدایت مینماید .
اخذ گواهینامه ایزو10001 همچنین پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو10001 باعث میگردد تعامل درستی بین سازمان پرسنل محصول همچنین مشتری صورت پذیرد ود رنهایت باعث بالارفتن فروش سازمان میگردد .
مشتری همچنین حفظ مشتری وا زهمه مهمتر تعریف مشتری گذشته ا زخدمات ، محصول ارائه شده بسیار حائز اهمیت برای سازمانها میباشد همواره سازمانها دچار اختلافات شدید رفتاری همچنین ساختاری بین پرسنل ومشتری ، سازمان ومشتری و.... میشوند ک ناشی ا زندانستن اطلاعات دقیق ا زمواردمورد نیاز مشتری میباشد ک این امر سالانه خسارت هنگفتی متوجه سازمان میکند همچنین سازمان حتی فروشگاههای تجاری ارائه دهنده محصولات خوراکی بدنبال راهی جهت جلوگیری ا زخسارات ناشی د راین مورد میباشند پکیج کامل استاندارد رضایت مشتری رسیدگی ب شکایات حل اختلاف همچنین دستورالعملهایی جهت نظارت وارزیابی رضایت مشتری میپردازد ک شامل اخذ گواهینامه ایزو10001 ، ایزو10002 ، ایزو10003 ، همچنین ایزو10004 میباشد چنانچه سازمان بتواند هر چهار استاندارد ISO10001, ISO10002, ISO10003, ISO10004 ر اباهم پیاده سازی نماید حتما میتواند راندمان پرسنل درون سازمانی همچنین راندمان مالی سازمان ر اافزایش داده د رنتیجه بدنبال آن رضایت مشتری ر اداشته باشد
اخذ گواهینامه ایزو سریع ، اخذ گواهی نامه ایزو فوری بدون نیاز ممیزی همچنین غیر حضوری توسط مرکز مشاوره و اطلاع رسانی ایران گواه میسر گشته متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو10001 سیستم مدیریت رضایت مشتری میتوانند از طریق ارتباط بااپراتور مرکز ب شماره 02144769451-02144769456 اطلاعات لازم درمورد اخذ گواهینامه ملی همچنین بین المللی ر ااز مشاوران شرکت اخذ نموده همچنین بهترین تصمیم مورد نیاز سازمان خودرا جهت اخذ گواهینامه ایزو بگیرند .
بیشتر بخوانیم :
رضایت مشتری گواهینامه ایزو10002
استاندارد ISO9001 سیستم مدیریت کیفیت
لینکهای مرتبط :
WWW.ISO.ORG
WWW.GOOGLE.COM